Kudra: Verimlilik İçin AI Destekli Doküman Yönetimi
Kudra, iş dünyasındaki yoğun girişimciler için tasarlanmış bir yapay zeka destekli doküman işleme çözümüdür. Farklı büyüklükteki işletmelere yönelik özel ve kesin doküman işleme çözümleri sunarak, zaman tasarrufu sağlar. Kudra'nın yapay zekası, sektörünüze ve iş ihtiyaçlarınıza uyum sağlama yeteneğine sahiptir. Fatura, makbuz, sözleşme gibi çeşitli doküman türlerinden uygun bilgileri kolayca çıkarmanıza olanak tanır ve manuel veri girişi ihtiyacını azaltır.
Kudra, kullanıcı dostu sürükle-bırak iş akışı oluşturma özelliği ile özel iş akışları uygulamanıza imkan tanır. Akıllı doküman akış otomasyonu sayesinde belgelerinizi zahmetsizce yükleyebilir, verileri çıkarabilir ve kategorize edebilirsiniz. Ayrıca, Kudra, belgeleri ölçekli bir şekilde otomatikleştirmenize yardımcı olmak için danışmanlık hizmetleri sunar. QuickBooks ve Power Automate gibi popüler araçlarla sorunsuz entegrasyon sağlayarak, iş süreçlerinizi daha verimli hale getirir.